Mina fobier..

Visste ni att jag lider av rätt sjuka fobier? Endel av dom skulle jag nästan kalla tvångstankar. Till exempel..
- Jag kan inte gå utanför dörren utan att smörja in mig. Hur skulle jag kunna göra det? Gå ut med torr hud som kliar hela tiden? Don't think so.
- Åka hiss. Jag klarar det inte. Idag i Monaco var jag tvungen att åka hiss i ett berg och jag fick panik - på riktigt. Jag höll för öronen, blundade och tårarna sprutade. Jag försökte att ta det lugnt men det gick verkligen inte. Tog ett tag innan jag hämtade mig efteråt, för jag tänker på om hissen skulle stanna.. Det kallar jag tvångstanke.
- Låsa toalett dörrar. Tänk om jag blir instängd, och ingen hittar mig? Samma sak som med hissar. Tänk om ingen märker att jag är borta och luften tar slut? USCH
- Spola på toaletter. Det är mer en fobi, för när jag är klar på toaletten öppnar jag dörren innan jag spolar. Har varit sån sen jag va liten, då jag trodde att dörren skulle gå i baklås om man spolade. Tyvärr håller det i än.
- Allmänna toaletter. Nu är det givetvis lättare, eftersom man måste vänja sig om man är på semester. Men usch för allmänna toaletter..
- Gå med blött hår. Finns det något fulare, ofräshare och äckligare? Usch och fy och blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0