Det passar sig inte just nu..

Nu behöver jag någon som tar hand om mig, någon som låter mig ligga i ens famn och spilla ett par tårar. Någon som kan äta två kilo choklad med mig utan att oroa sig för att gå upp ett kilo eller två. Någon som kan lyssna på vad jag har att säga i några timmar. Någon som kan lyssna på mina känslor utan att tröttna på mina problem. Jag behöver någon som bryr sig om mig på riktigt och inte är nyfiken eller vill höra skvaller. Jag vill ha någon vid min sida nu som känner för att skrika ut sina aggresioner på honom lika mycket som jag.

Jag behöver någon som kan försöka muntra upp mig när jag är ledsen och förstå hur jag känner. Jag behöver någon som gör mig glad nu.

Jag behöver inte någon som är ledsen och sur för att jag mår dåligt. Jag behöver ingen som sviker mig nu. I'm over it. Jag behöver riktiga vänner och jag behöver att du ska förstå hur mycket jag vill skrika på honom. Jag behöver inte bli ännu mer ledsen över fler problem. Jag kan inte träffa någon som gör mig ledsen, förens jag är stark nog att ta det. & just nu är jag inte stark nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0