Igång igen?

Jag är så trött på mitt liv just nu. För det första så är jag sjuk, min hals är inte alls rolig för tillfället. För det andra så är jag trött på människor runt omkring mig. Jag är trött på att folk i Vetlanda pratar så mycket om varandra, som om man vet precis allt om alla. You know what? I'm sick of it. Jag är trött på att mina vänner ska må dåligt över att folk sprider ut rykten om vem dom har haft sex med och vem dom har strulat med.. Jag menar, come on? Har ni inget bättre för er?

Sen är jag trött på misstolkning. Jag är trött på att behöva förklara samma sak flera gånger och behöva vara ledsen över samma anledning flera gånger om. Jag är trött på att få ångest över att jag känner mig så elak, när det i själva verket inte är jag som beter mig så sjukt illa. Jag är trött på att be om ursäkt. Jag är trött på att försöka kämpa och inte känna att jag duger till någonting längre. Jag är trött på att vara dålig. Jag vill vara bra, jag vill vara great! Jag vill att du ska tycka att jag är bra. Jag vill att du ska försöka visa mig att jag är bäst. Jag vill att alla ska vara så mycket mer för mig än endel människor är. Jag har för höga krav på livet och människor. För höga krav på mig själv. & nu är jag trött på att drömma om att en dag så blir allt som jag önskat mig, jag vaknar upp nu och inser nog inte själv hur lång tid jag har slösat på ingenting. Jag slutar drömma, och jag slutar försöka nu. Nu ger jag upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0