Nu känns det bättre igen..!

Rensat luften mellan i princip alla inblandade. I alla fall dom som va viktiga i händelsen och dom som är viktiga för mig. Nu är det bättre!

För jag vet att nu är det såhär. Det spelar ingen roll vad som hände, eller vad som inte hände. Det som spelar roll, är att vi fortfarande har varandra, du & jag. Genom allt. Föralltid. Det som hände/inte hände i helgen är inte viktigt, jag är viktigare för honom, jag betyder mer. Han älskar fortfarande mig, han är min pojkvän, och han har stannat hos mig. & jag har stannat hos honom. För mig finns det inget annat just nu. Han älskar mig, jag älskar honom. Jag kommer aldrig mer låta människor runt omkring styra vårat förhållande, för han är det enda som är viktigt!


Kommentarer
Postat av: W A Z U P /♥ Shawty

Söt bild på er :) och vilken skön känsla det är när man rensat ur något som stört!

2010-10-09 @ 09:31:02
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0