Träningsnarkoman..

...skulle jag kalla mig själv på deltid.

Jag kan gå veckor utan att träna pga förkyldning, sjuk, ingen tid eller vad som helst. Men jag är alltid sugen på att träna. Så går jag till gymmet en gång, finns det liksom inget stopp på det. Jag älskar att ha träningsverk så man knappt kan resa sig ur sängen, jag älskar när kroppen är helt seg efter ett hårt tränigspass. För mig finns det ingen bättre känsla. Jag kan gymma i upp till två timmar, sen efter att jag har duschat och så kan jag gå ut och gå i en timme. Sen äter jag riktig mat och bakar oftast en liten kladdkaka eller något i den stilen..

Är jag den enda som känner så, eller blir ni också taggade som fan när ni gymmar?

Sen kan folk säga att "jag va så ledsen så va tvungen att träna". Sån är jag dock inte. Är jag ledsen så äter jag en hel kladdkaka, och kanske tar en promenad endast för att få luft och rensa tankarna med några timmars musik. Men när jag är ledsen trivs jag allra bäst i mina vänners sällskap.

keep up the good work, nu drar jag till friskvård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0